Feira de Ladra - Fleemarket and Lisbon Handmade

I didn't have much time for sightseeing in Lisbon, but I had the chance to visit Feira de Ladra, the flea-market.
Ich hatte nicht viel Zeit für Sightseeing in Lissabon, aber immerhin konnte ich Feira de Ladra, den Flohmarkt besuchen. 



It turns out, that Feira de Ladra is not only a flea-market, but a handmade market as well! There are some sellers with their own handmade collections and there is a building in the middle of the market place where some designers and artists have their shops.

Wie sich heraus stellte, ist Feira de Ladra nicht nur ein Flohmarkt, sondern auch ein Handmade Markt! Einige Verkäufer boten ihre handgemachten Kollektionen feil und in dem Gebäude in der Mitte des Marktplatzes hatten einige Designer und Künstler ihre Shops. 


When I was there, there was no shop keepers, so I wasn't brave enough to do closer photos, but as you can see, they have nice shops!

Als ich da war, war kein Verkäufer zu sehen.  So habe ich mich nicht getraut Detailfotos zu machen. Aber wie Du sehen kannst, sind das wirklich schöne Läden!


Kommentare

Beliebte Posts